keskiviikko 18. heinäkuuta 2018

UUDEN ALKU

Siitä onkin aikaa kun oon viimeksi blogia päivittänyt. Mulla on jo hetken kytenyt mielessä ajatus, että herätän tän sivun taas eloon joku päivä. Mä poistin jokin aika sitten kaikki aiemmat tekstit, koska mä haluan aloittaa alusta. Niin paljon on tapahtunut, niin paljon muuttunut.

Lyhyesti kerrottuna mulle kuuluu kuitenkin erittäin hyvää. Parempaa kuin vuosiin. Oon tehnyt hirveesti töitä oman itseni kanssa, niin henkisesti kuin fyysisesti, ja se on tuottanut tulosta. Ja vaikka vastoinkäymisiltä ei oo vältytty, niin niistäkin on selvitty. Mutta niistä lisää myöhemmin!

Vaikka mä en ole aikoihin julkisesti tänne kirjoitellut, niin oon kirjoittanut paljon itselleni ja laittanut muistiin aiheita joista haluan kirjoittaa. Kameraan en oo koskenut tämän blogin 'kuoleman' jälkeen, mutta nyt kiinnostus siihenkin on taas herännyt. Ja mikäs sen parempi paikka aloittaa valokuvaus kuin Lontoo! Siellä kuvia räpsiessä huomasin, että jännästi sitä vaan vuosienkin jälkeen se kamera istui käteen, ja se kauan kadoksissa ollut luovuus ja inspiraatio palasi mieleen.

Ensi kerralla siis lomatunnelmia Lontoosta!

- Sofia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti